Najbolje namirnice za gubitak kilograma

Sljedeće namirnice jako su korisne ako vam je cilj gubitak kilograma.

Celer – bogat vlaknima i mnogim mineralima, ovo hrskavo povrće je najbolje konzumirati sirovo – kako bi se usporilo otpuštanje nutrijenata od ostalih namirnica iz obroka. Ne sadrži masnoće.

Kvinoja – sjeme, a ne žitarica, sadrži kombinaciju proteina i složenih ugljikohidrata koji će vas opskrbljivati energijom satima nakon obroka.

Avokado – ovo voće se dugo vremena smatralo namirnicom koju pojedinci koji su na dijeti ne bi trebali konzumirati. Avokado je bogat proteinima, esencijalnim masnoćama i vitaminom E – koji  pomaže kod smanjivanja strija i bora koje se pojavljuju zbog gubitka kilograma.

Zob – super-hrana za energiju, gubitak težine i usporavanje starenja. Zob ima manji udio glutena od pšenice koja često zna začepiti probavni sustav. Daj nam energiju koja se sporo otpušta te pomaže u smanjenju kolesterola.

Chia sjemenke
– namirnica koja u zadnje vrijeme postaje sve popularnija. Nutrijentima bogate chia sjemenke dodaju vlakna, proteine i esencijalne masnoće raznim žitaricama, smoothie-jima i salatama. Dobre su za naglo podizanje energije ili odgađanje gladi na duže vrijeme – u tom slučaju ih je najbolje ostaviti da se namaču preko noći u vodi. Porcija od 28 grama zadovoljava pola vaših preporučenih dnevnih potreba za vlaknima.

Zeleni čaj – istraživanje u časopisu “Journal of Medicinal Food”, pokazalo je da pijenje zelenog čaja u kombinaciji sa treninzima izdržljivosti pomaže kod smanjenja tjelesnih masnoća, opsega struka i nivoa triglicerida.

Pet stvari koje trebate izbjegavati ako želite izgubiti kilograme:

Ne kuhajte više nego što vam je potrebno za jedan obrok, osim ako ne mislite iskoristiti protein (piletina ili losos) u salati sljedeći dan.

Ne kupujte velika pakiranja kako bi smanjili troškove – tako nikad nećete smanjiti opseg struka!

Ne uzimajte repete – držite se pravila jedne porcije.

Ne konzumirajte alkohol na prazan želudac – alkoholna pića imaju visoki udio kalorija te će sabotirati vaš program mršavljenja odmah na početku.

Nemojte se ograničavati na nekoliko namirnica – vaše tijelo će se na taj način brzo pobuniti te ćete dobiti želju za nezdravom hranom.

Izvor: womensfitness.co.uk, building-body.com

Komentari

Povezano