Ukoliko želite da smršate? Provjerite da li jedete ove namirnice!

Ukoliko želite smršati, ili pak težite zdravoj ishrani, provjerite da li jedete ove namirnice. 

Konzumirajte ih redovno  i tijelo će vam biti zahvalno. Razumljivo je da postoji dosta ukusnijih i jednostavnijih namirnica. ali za ove je naučno dokazano da čine najbolje ljudskom organizmu.

1. Zob

Zob je biljka koja se ubraja u porodicu – trava. Obično se jede za doručak kao kaša. Sadrži puno topivih vlakana koji smanjuju apsorpciju holesterola u tankom crijevu. Tri činijice kaše tjedno daju vam dovoljno topivih vlakana i snižavaju ukupni holesterol u toj mjeri da vam se rizik od bolesti srca smanjuje za 4%. Osim što je zdrava, dodatni je bonus to da nije skupa.

2. Čaj

Od čaja se u svakom trenutku osjećate bolje. Godine 2013. u časopisu American Journal of Clinical Nutrition objavljena je studija koja kaže da redovito ispijanje čaja poboljšava vašu koncentraciju, a neka istraživanja sugerišu da je povezan i s boljim kognitivnim funkcijama kod starijih osoba. Naučna su istraživanja pokazala da kod zdravih odraslih osoba, ali i kod osoba s visokim rizikom od bolesti srca, pijenje crnog i zelenog čaja dovodi do značajnog smanjenja LDL holesterola i krvnog pritiska.

3. Soja

Soji se pripisuje niz zdravstvenih pogodnosti, ali nisu sve naučno dokazane. Ono što je dokazano je da sojino mlijeko, tjestenina i brašno – poboljšavaju cirkulaciju. Najveću korist svakako imamo od vlakana i bjelančevina. Od proizvoda možete naći sojino mlijeko, sir i jogurt, tofu, meso od soje…. 

4. Razno povrće i voće

Povrće i voće pomaže kod dijabetesa tipa 2. Pet istraživanja u koja je bilo uključeno preko 179.000 ljudi dokazala su se konzumiranjem voća i povrća smanjuje rizik od šećerne bolesti za do 7%. Detaljnijim istraživanjem došli su do zaključka da je najbolje povrće bok choy, španać, kupus, sve sorte salate, brokili i potočarka. Od voća izdvojene su borovnice, šljive, grožđe i grožđice, jabuke i kruške, banane i grejp. Kombinujte različite vrste voća i povrća – što više boja to bolje.

5. Losos

Losos ima puno masti, no ipak je zdrav jer sadrži vrlo konkretne polinezasićene omega3 masne kiseline koje su sastavni dio svake ćelijske membrane u vašem tijelu. Omega3 i omega6 masne kiseline pretvaraju se u niz moćnih spojeva koji regulišu važne tjelesne funkcije, uključujući krvni tlak, zgrušavanje krvi, rad mozga i živčanog sastava i proizvode molekule koje regulišu upalne procese. Istraživanja su pokazala da se redovnim konzumiranjem omega3 i 6 masnih kiselina smanjuje rizik srčanog i moždanog udara.

Index.hr

 

 

Komentari

Povezano

Leave a Reply

Your email address will not be published.